Soya Rendah Khasiat, mengundang KANSER..!

Assalamualaikum.
.
Hai, u olls dah breakfast ke?
 .
Ape minuman kegemaran u olls waktu breakfast?
.
Ade suka kopi, ade yang suka milo, teh, horlicks..
.
Cik Nad pulak..?
.
Tiap2 pagi mestiiiii nak minum ESP..?

Kenapa kalo tak minum sampai terbayang-bayang, tercari-cari..?(tak kate kat orang, Cik Nad lerrrr tu..muehkeskes

Kenapa nak sangat minum soya padahal macam2 cerita ngeri pasal soya timbul sana sini..?

Kenapa dalam banyak2 produk setiaaaaaa jugak dengan ESP sampai ke sudah..?hihihi

Jawapannya kerana ESP memang sodapppp, halus mulus serbuk soya dia dan yang penting dijamin SELAMAT kerana hanya gunakan soya non-GMO bukan soya GMO.

Dah tuuuu.. Ape beza..?

Kacang soya GMO ni lebih murah kos penghasilannya dan menjadi pilihan kebanyakkan pengeluar..

Depa pegang konsep costing - low cost, high return.

Tetapi berisiko kepada pengguna sebab soya GMO mengandungi TOKSIN yang TINGGI..!

Nak sihat, pilihla JALAN selamat ye..

Tu haaaaa tengok sel kanser kat bawah..
.
NGERI..!
.
.
#kttshaklee
#korangtahutak
.

No comments:

Post a Comment